verhuist van onder de schaduw van LeBron heeft zijn persoonlijke ster verhoogd," zegt Powell. "Hij is ook nog steeds nieuw genoeg met de Nike Air Max 97 Femme kenmerkende schoen dat fans uitkomen en kopen." Durant en Curry ruilden de schoenenverkoop in 2017, waarbij Durant zijn teamgenoot Golden State Warriors eindigde, die getekend is bij Under Armour. NPD rapporteert dollarverkopen Nike Air Max 90 Mujer voor Under Armour-prestaties basketbal was in 2017 met 39% gedaald, met een marktaandeel van 12,2% tot 17,2%, van 17,2%. "Under Armour had een aantal goede schoenen, maar ze overtroffen echt de markt en maakten meer dan waar er vraag naar was", zegt Powell. Kanye West en zijn zeer openlijke breuk met Nike zijn al een paar keer beschreven omdat het ging allemaal een paar jaar geleden ten onder. Met name spuugde de beroemde beroemdheid van rapper 'Facts', waarbij hij zei: 'Nike, Nike behandelt werknemers net als slaven', en vervolgens een nieuw blad omgedraaid door tijdens zijn Saint Pablo-tournee op te Nike Air Presto Womens nemen over Nike en de CEO van het merk Mark Parker, zeggende: "Ik wil je Mark Parker van Nike bedanken. Om een ??kind uit Chicago een kans te geven. "Hoewel we nog steeds niet het volledige verhaal hebben (en misschien ook nooit Adidas ZX Flux Mujer zullen doen), raakt Kaine West's twee uur durende interview met radiopersoonlijkheid Charlamagne die relatie aan en vult ze wat meer details in.

De reacties beginnen rond de 46:00 minuten in de video hieronder, maar voor uw gemak hebben we enkele van de sappigste praatpunten voor u op een rijtje gezet. Door uit te leggen hoe de eerste Nike Yeezy werd ontworpen, om zich te verontschuldigen voor Phil Knight en Nike zijn de laatste gedachten van West de meest openhartige in de geschiedenis. Lees ze hieronder door en laat je gedachten over het onderwerp in de commentaren achter.West begint het gedeelte Nike Air Max 95 Femme over zijn werk met Nike door zijn excuses aan te bieden aan Phil Knight: "Phil Knight, voor wie ik het meeste respect heb. Ik heb respect voor iedereen bij Nike. Ik moet gewoon als ouder spreken en mijn excuses aanbieden aan deze man Nike Air Zoom Spiridon Womens voor het altijd slecht spreken over zijn naam en zijn bedrijf. "Deze verontschuldiging komt blijkbaar voort uit het feit dat Parker hem zijn kans gaf door hem te koppelen met Tinker Hatfield om de eerste Nike Yeezy te ontwerpen Volgens Kanye bestond het 'team' dat hem hielp bij de eerste Nike Yeezy, uit Don C, Mark Parker en Tinker Hatfield. "[Mark Parker] gaf me dat eerste schot Nike Air Presto Femme toen we de originele Yeezy bij Nike deden. Ik was in het vliegtuig met hem en ik was aan het schetsen en hij keek naar mijn schets en hij zei: 'Laat ik deze man naast Tinker Hatfield zetten'. Dus ik ben het en Don C maakt de Nike Air Max 98 Womens eerste Yeezy met Mark Parker en Tinker Hatfield. Dat was het team. '

West noemt het moment dat Parker hem zijn kans gaf op het moment, "samen met Louis Vuitton," dat "turbo" zijn carrière als ontwerper. "Als Mark Parker me dat moment Nike Air Presto Mujer toen nog niet had gegeven, hielp hij me door turbo en de combinatie met Louis Vuitton. Ze hebben me door turbo geholpen. "West geeft toe dat hij niet de top zou hebben bereikt in het ontwerp van sneakers, ware het niet dat Mark Parker en Louis Vuitton hun vertrouwen in hem stellen. Hij wil het misschien niet helemaal toegeven, maar Kanye houdt nog steeds van Nike:" Ik hield Adidas NMD Mujer van Nike. Ik moet het opleggen voor de aandeelhouders. Toen ik jong was, schetste ik de Swoosh en zo. Het was hartverscheurend voor mij om Nike te moeten verlaten. "" Ze weigerden mij om royalty's op mijn schoen te krijgen. En Adidas NMD Donne ik wist dat ik de heetste schoen ter wereld had. Yeezy was het populairste merk ter wereld. Ze zeiden dat ik 5.000 - 10.000 schoenen kon maken en dat ze een deel van de opbrengst aan mijn favoriete goede doelen zouden geven, maar er was Adidas Superstar Womens niets te bouwen. Royalty's. Volgens West was dat de druppel die de kameel brak en hem leidde naar het verlaten van het bedrijf voor groenere weiden. Voor meer anekdotes over zijn tijd bij Nike, bekijk de rest van het interview hierboven