verloor zijn sportlicentiekledingovereenkomsten en verplaatste zijn NHL- en NBA-deals naar zijn moedermerk, Adidas. Het stopte volledig met het produceren van kleding Adidas ZX Flux Womens en accessoires voor teamsporten om zich aan te passen aan zijn nieuwe missie, waardoor het geld op tafel moest leggen in Nike Free Run 2.0 Womens sommige markten zoals Europa, waar het eerder apparatuur verkocht voor sport zoals voetbal. Reebok is druk bezig geweest om de gaten op Adidas Superstar Donne Rosa te vullen. . Het heeft een aantal deals getekend met fitnessgerichte outfits zoals UFC, Spartan Race en Les Mills, en gericht op het bouwen van een fitnessgericht levensstijlmerk. De partnerschappen van het merk met outfits zoals CrossFit zijn veel dieper dan een eenvoudige kledinglicentieovereenkomst. Reebok heeft ook gecirkelde CrossFit-sportscholen in het hele land en sponsort de jaarlijkse CrossFit Games-atletiekcompetitie. Het bevat dialogen met CrossFit-atleten, die vervolgens het merk kunnen vertellen wat ze van hun schoenen en kleding verlangen. De nieuwe deals, hoewel ze in eerste instantie misschien niet zo lijken, zijn vooral gericht op de vrouwelijke consument, een demografie die Reebok  ziet als een enorme kans. "Het inzicht voor onze vrouwelijke consument is niet dat ze het zachter wil doen dan de jongens het willen  doen," zei O'Toole. "Ons doel is niet om Lululemon Lululemon te overtreffen, dit is niet alleen om haar de zachtere kant van fitness te geven."

CrossFit-lidmaatschappen van sportscholen hebben de neiging om vrouwen te verstoren. Schattingen bepalen de verdeling van CrossFit-deelnemers die 60% van de vrouwen zijn. Gevechtstraining is ook de snelst groeiende sport onder vrouwen, volgens O'Toole. "Ons initiatief voor het rijden is de eerste plaats voor vrouwen. De industrie is altijd begonnen met:" Wat is deze jongen van 6 voet-5 die een basketbal kan dopen naar nodig  hebben?' En we zeggen 'OK, maar dat is niet de manier waarop we het gaan doen.' We beginnen met haar. '' Fitnesskleding voor dames Nike Air Max 2017 Donne is een gebied waar de grootste concurrenten van Reebok moeite mee hebben. Zowel Under Armour als Nike hebben publiekelijk gezegd dat ze meer Nike Roshe Run Mujermoeten doen om de vrouwenmarkt te veroveren. Vrouwen kopen meer kleding, vaker dan mannen, wat Reebok een kans biedt. Volgens het bedrijf is het klantenbestand al in de buurt van een zelfs 50-50 geslachtslijn, maar het hoopt die splitsing in 2020 volledig te bereiken. Reebok is een merk in transitie Reebok heeft de afgelopen jaren hard gewerkt achter de schermen, maar het feit dat het merk een kleinere voetafdruk heeft in de VS in vergelijking met zijn grotere moederbedrijf, heeft tot gevolg dat de perceptie van de klant nog niet op de juiste manier is verschoven.Adidas EQT Support ADV Donne  Terwijl Adidas 'omzet en merkperceptie sterk zijn gestegen in de VS, met een netto-omzet die in het belastingjaar met 33% steeg 20 17, Reebok heeft zijn ster niet zo snel zien stijgen. Het zag in plaats daarvan een daling van 16% in dezelfde periode in Noord-Amerika.

Over Nike Air Vapormax Femme het algemeen steeg de verkoop van Reebok in 2017 jaar op jaar met 4%, voornamelijk door een toename met dubbele cijfers van het merk Classics van heruitgevonden vintage schoenen en kleding. De omzet steeg met 23% in West-Europa, dat vergelijkbaar is met Noord-Amerika, en 23% in Groot-China, dat veel kleiner is. Adidas, van zijn kant, heeft zich bij Reebok gevoegd tijdens de overgang. "We gaan niet verkopen Reebok omdat we nog steeds veel vertrouwen hebben in de strategische positie van het merk ", zei Kaspers Rorsted, CEO van Adidas, in 2017 tegen een bijeenkomst Nike Air Vapormax Femme van investeerders." We zijn ervan overtuigd dat de maatregelen die we nemen succesvol zullen zijn. "O'Toole lijkt het ermee eens Adidas Superstar Uomo te zijn , met het argument dat de twee merken anders genoeg in de markt staan. "We zijn één bedrijf met twee merken en ze hebben verschillende Nike Air Max 2017 Womens rollen om te spelen," zei hij. "Adidas is gefocust op zijn missie om het beste sportmerk te zijn, we zijn gefocust op onze missie om het beste fitnessmerk te worden .Wij zullen allebei beenkappen en bh-tops maken? Ja, maar ze zijn echt gericht op verschillende consumenten ."