Het laatst overgebleven schaparrangement bevat wat zij als divers beschouwt: Adidas Ultra Boosts en NMD's, Nike Huaraches en PUMA Fentys. "Bijna 500." Dat is Young's schatting van het totale aantal paren. "Mijn moeder was nooit fan van honderden Nike Air Presto Mujerdollars te betalen voor Nike Air Max Thea Femme schoenen . Maar ik zou het aan mijn vader vragen en hij zou Nike Air Force 1 Womens erdoor komen. "Onbetrouwbaar in dit nummer is een torenhoge stapel van Nike Air Max 270 Femme vier volle plastic bakken - waarvan er één bijna 20 paar Kobes bevat. Verdwaalde dozen zijn verspreid en de kastdeur opent naar extra stapels. "In mijn leven heb ik waarschijnlijk duizenden paren gehad ... misschien meer ... omdat ik er zoveel heb weggegeven," zegt Young. Adidas ZX 750 Femme "Ik probeer weg te komen en te zeggen: 'OkéNike Roshe Run Womens , kijk. Ik koop niet meer. "Maar het is zo moeilijk. Het is als een verslaving. ... De geur van een nieuw paar is als ahhhhh ... ik ben verslaafd aan dat nieuwe paar kicks, weet je? "" Haar sneakerruimte is als Foot Locker ", zegt Bria Smith, mede-oprichter van de WNBAKicks Twitter- en Instagram-accounts , die in februari werden gelanceerd om de dopest-schoenen te  demonstreren die damesspelers Nike Air Max Tavas Damen elke avond uitbreken. Begin mei, vóór het begin van het seizoen,  sloot het platform samen met ESPN's Brooke Weisbrod een aftelling van Nike Air VaporMax Mujer de top 10 spelers in de WNBA die de hitte op hun benen zetten, op en buiten het veld. "

Maar het allerbelangrijkste is dat ze de mythe helpt verdrijven dat vrouwen net zo min van sneakers kunnen houden als hun mannelijke tegenhangers. "Ze brengt de term sneakerhead, Nike Air VaporMax Femme en vrouwelijke sneakerhead, tot leven", zegt Nike Air Pegasus 83 Damen Smith. "Ze zou een paar een jaar lang een paar kunnen dragen en niet herhalen." Toch hebben de buit van de sneakerrijkdom geleid tot een aantal moeilijke stijlkeuzes, vooral op deze augustusavond, terwijl ze ongeveer 25 uur voordat de Azen de Atlanta bekijken, door haar collectie zift. Droom. "Ik heb nog niet besloten welke schoen ik morgen ga dragen," zegt www.richkin.co.uk ze sluw. "Omdat ik nu thuis ben Nike Air Vapormax Womens en een kamer vol schoenen heb waar ik uit kan kiezen." Met Kerstmis van 1995 ontving Tamera, toen 9, haar eerste paar basketbalschoenen: de Nike Air Force 1 Mujer Fila Grant Hill 1s. Ze droeg ze nooit op een basketbalveld, maar een paar van de Fila Grant Hill 2s, die ze in 2013 overnam, zit nu op een van de bovenste planken in haar sneakerruimte als herinnering aan haar sneakerbegin. De moeder van Young , Lynda, gaf haar  de originele Filas - en sindsdien heeft ze nog Nike Air Max 90 Womens geen paar sneakers voor haar dochter gekocht. "Mijn moeder was nooit een fan van het betalen van honderden dollars voor schoenen," zegt ze. "Maar ik zou het mijn vader vragen en hij zou doorkomen."

In 1996 bezweek Greg Young voor Young's bedelen en kocht haar eerste paar Air Jordans: de "Taxi" 12s, die ze uitbracht met zwarte shoestrings, geaccentueerd Nike Air Huarache Femme door witte specs, voor de Girls Inc. Nike Air Max 90 Mujerbasketbal competitie in Wilmington, North Carolina. In maart 2001 landde een speciale vroege release van de Air Jordan "Cool Gray" 11s 's middags op een doordeweekse dag. Ondanks dat hij op school zat, moest een preteen Tamera in die rij staan. Dus liet ze zich ziek maken en belde haar vader om te vragen of hij te hulp kwam. 'Nadat hij me heeft opgepikt, denk ik:' Papa, het zijn die Jordanen die Nike Air Odyssey Femme om 12.00 uur op het punt staan ??om te komen, ik moet Nike Air Max 270 Mujer het echt pakken '... en hij nam me mee om ze te halen,' herinnert ze zich.Nike Air Presto Womens  "Ik ben niet terug naar school gegaan. Het was zinloos. Ik was 'ziek', en ik had mijn sneakers. 'Dus op haar CP3 7s van' Brazil Pack 'zijn er handgeschreven berichten ter ere van haar overleden vader. In twee wedstrijden met de Azen dit seizoen, Young droeg 1-van-1 paarse,  rode en witte CP3 10s, met "RIP DADDY" Nike Air Max 90 Femme professioneel geschilderd op de schoenen door Los Angeles customizer Kickstradomis. Ze droeg ze het laatst op Vaderdag in juni.