De snelste schoen die je in 2018 kon kopen was deze Reebok, en het is nog steeds een van onze favorieten aller tijden. De FloatRide Run Fast zal uw creditcard bijna niet zo zwaar belasten als schoenen zoals de Vaporfly 4%, maar heeft een aantal vergelijkbare eigenschappen om u te helpen de finish sneller te bereiken. Het begint allemaal met het schuim: Reebok gebruikt een schuim op www.buffalojoshallen.com basis van Pebax - net zoals wat wordt gevonden in de Adidas NMD WomensVaporfly 4% - dat veel lichter is dan de standaard EVA die al tientallen jaren in loopschoenen wordt Nike Air Vapormax Femme gebruikt, maar het levert ook uitstekende demping en off-the-charts stuiteren Adidas ZX 850 Mujer (energieteruggave). Dankzij dat lichtgewicht materiaal kan Reebok een aanzienlijke Nike Air Max 90 Mujer hoeveelheid schuim onder de voet gebruiken zonder je vast te houden. Hierdoor werd de hiel relatief Nike Air Max 95 Donne lang en de val van hiel naar voorvoet is vrij hoog,

De veelzijdigheid van de Geest is onge?venaard. Onze testers gebruikten het voor alles: speedwork op het circuit op dinsdag, heuvelachtig tempo op donderdag en dubbelcijferige lange runs in het weekend. Het is de eerste schoen waarop we nieuwe hardlopers wijzen, omdat het voor zo veel werkt. De 12e iteratie behoudt dezelfde mix van schuim dat de laatste versie een winnaar Adidas Superstar Mujer maakte: DNA Loft en BioMoGo DNA geven je serieuze demping,Nike Air Presto Womens  maar zullen je niet vertragen wanneer je het tempo opvoert. De DNA-loft in de hak heeft de Bradley Chubb Jersey hele dag zachtheid, wat onze opvallende slijtage-testers op prijs stellen op lange runs, Adidas Arkyn Femme terwijl de BioMoGo onder de tenen een veerkrachtig gevoel geeft, wat de schoen www.aazmotos.fr een prestatierit geeft.

"Ik heb een type, dat geef ik toe: zacht, licht, snel. The Beacon levert ze alle  drie af, 'zegt Runner-in-Chief, Jeff Dengate. "Ik vond het debuutmodel een jaar geleden geweldig, omdat het me deed denken aan de originele Hoka Clifton en Saucony Kinvara, twee oude favorieten die ook die markeringen hebben bereikt." Het originele model liep tekort - tot een volledig formaat voor sommige hardlopers. Dit model kiest de pasvorm, zodat u uw traditionele maat online kunt bestellen zonder u zorgen Nike Air Max 90 Mujer Rosas te maken over het beleid voor retourzending. We waardeerden de extra  ruimte op de voorvoet en hielden echt van de nieuwe hak. Het heeft een gegoten constructie Nike Air Max 270 Femme om je voet te dragen zonder stijve hieltellers, en de bovenkant van de schoen buigt weg van Nike Air Max 270 Femme je Achilles, zodat je daar geen hotspots krijgt.