Jag har bara sett Drake ha p? sig Adidas sneakers en g?ng, och Nike Roshe Run Femme det var en del av hans kostym f?r en mindre roll i Anchor Man 2: Legenden forts?tter. Jag ?r inte den person som s?ger att du m?ste ha ett visst varum?rke f?r att vara coolt. G?r vad du vill. Men n?r rykten framkom att Drake Nike Free Run 3.0 Donne var p?stod att l?mna Jordan Brand f?r att hoppa fartyget till Adidas, hade jag min oro. Jag har kritiserat vad Drake gjort med Jordan Brand. Aff?ren har varit komplicerad, sneakersna har tagit f?r evigt att sl?ppa, och alla ser ut som OVO merch, snarare ?n kreativa projekt som speglar personligheten hos den st?rsta rapparen i v?rlden just nu. Allt detta beror p? att ordet p? gatan ?r som drake ?r olycklig med sin jordanaff?r och ser ut att byta varum?rkets allegiances och g? till adidas som redan ?r hemma f?r kanye west och pharrell. det kan tyckas som en bra idé fr?n utsidan, men hur ska drake utvecklas mer Nike Free 5.0 Femme av sin egen sneakeridentitet p? ett varum?rke d?r han bara ?r ett annat ansikte i publiken? Han har inte heller en organisk historia att ber?tta genom Adidas-produkten och det ?r en fr?ga. Drake sj?lv har n?got antyddat att han  sj?lv kan skriva sig till Adidas genom att ha p? sig ett par Yeezy st?vlar, ?ven om de ?r sj?lvst?ndigt gjorda av Kanye West och inte Adidas. Han har till och med g?tt s? l?ngt i det f?rflutna att Photoshop en Adidas-logotyp av en Nike Air Max 2016 Damen Juventus-tr?ja som han hade p? sig.

F?rv?ntar jag mig k?ndisar som blir signerade till Adidas f?r att k?nna skillnaden mellan en Tobacco och en Spezial Handball, eller vet vad det ursprungliga syftet med Dellinger Web-teknik var? Nej. Det skulle vara ganska j?tte coolt om de gjorde det. Men det finns en slags f?rv?ntan att tonfiskare kommer att vara ?kta. De borde vara n?gon som Nike Air Max Zero Mujer skulle ha p? sig produkten, oavsett om pengar var inblandade eller n?gon som inte bara h?vdar varum?rket f?r att m?ta sitt eget slutm?l (vilket det verkar som Drake g?r om han l?mnar Jordanien). Kanye West var en stor Adidas Nike Air Max 95 Femme kille innan han n?gonsin gjorde en Air Yeezy med Nike, g?r ofta till butiker som Sportie LA och letar efter s?llsynt produkt. Och Pharrells historia f?r sneaker-godk?nnande har varit l?ng och v?l dokumenterad till den punkt d?r det ?r Nike Air Max 98 Donne uppenbart att han inte skulle uttrycka sitt namn p? n?got om han inte k?nde det. Med Drake ?r det sv?rt att ber?tta vad han verkligen gillar. Han har varit p? Jordans och Nike i allm?nhet l?nge. Det passar in i hans persona av att vara rapparen som gillar att sitta p? banan och l?tsas att han har basketkompetens. Det ?r l?ttrelaterat - och trov?rdigt - f?r publiken att han f?rs?ker s?lja sneakers. Han beh?ver bara f?rs?ka g?ra en produkt som ber?ttar en sann historia, en n?ra honom, snarare ?n att g?ra sin sneakersamling till n?got som ?r mer hemma s?ldes f?re och efter hans konserter.

Och jag vet att Nike Air Zoom Pegasus 34 Femmedet var en "OVO" -kollab, inte en med Drake, men kom igen. Det verkar mycket mer troligt att Drake och annonserna hos Jordan Brand, som har kommit framg?ngsrika samarbeten med som Supreme, Public School och till och med skapat Nike Air Max 90 Womens Black intressant produkt f?r Macklemore, kan hitta ett s?tt att g?ra Sneakers till Drake som ?verklagar bortom logotypen och f?rgschemat p? hans skivbolag och etablera honom som en av de viktigaste m?nniskorna i skodon. Med tanke p? hans k?ndis, borde det inte vara s? sv?rt. Rappers kan dock byta varum?rken f?r sneaker och f? det att fungera. Kendrick Lamar gick fr?n Reebok till Nike, d?r han nu slingrar sin hemstad Comptons favoritsko, Cortez. Och ?ven Kanye sj?lv hittade ett s?tt att f? det att fungera med Adidas, med tanke p? att han hade r?tt m?ngd kreativ kontroll. Det sista jag vill se, s? hj?lp oss Gud, ?www.ravinala.ch r Drake en annan Adidas sockelsko med en Boost-s?g. Jag ska bokstavligen dra Stripes av mina skor. G?r det inte, Adidas, sn?lla. M?jligen ?r konundrummet f?r allt detta i Drake sj?lv. P? en ny episod av Full Size Run sa Roc-A-Fella Nike Air Huarache Womens Records medgrundare Kareem "Biggs" Burke med h?nvisning till Drake och Jordan Brand: "M?nga m?nniskor ?r stora i musik, det betyder inte att de ?r stort som ett varum?rke. Det finns m?nga artister som s?ljer poster, men det betyder inte att de kan s?lja saker utanf?r det. "Jag f?r varf?r m?rken vill satsa p? Drake. Varf?r skulle du inte? Han ?r f?r stor av en konstn?r, med f?r stor av en allm?n publik, f?r att inte f?rs?ka g?ra en aff?r med honom. Fr?gan ?r bara att f? honom r?tt produkt som inte bara g?r konsumenten lycklig, men pojken sj?lv.