Waarom je van ze houdt: een gedurfde kleurupdate en zwart Kangaroo-leer maken de Nike Fast AF Tiempo Legend VII Elite FG-schoenen gewoonweg onvergetelijk. De Tiempo-stijl hielp de weg vrijmaken voor Nike om het populairste merk in voetbalschoenen te worden. Deze schoenen zijn een favoriete klassieker sinds Nike Air Max Command Mujer ze werden geleverd aan 10 spelers in de 1994 FIFA Wereldbeker finale. Nike heeft in de loop der jaren veel verschillende iteraties van deze schoenen gemaakt en de nieuwste versie is super gaaf. De nieuwste Fast AF Tiempo Legend VII Elite FG is een low-top boot www.edizionitolerus.it gedrenkt in zwart met de iconisch geschetst witte Nike swoosh en fel oranje zolen. De schoenen hebben een bovenwerk van kangoeroeren leer, dus ze zijn superlichtgewicht en hebben bijna geen inbraak nodig voor het spelen. Een vlieggebreide basis met een toplaag van fusiemateriaal bedekt de hak, middenvoet en tong voor een nog flexibelere pasvorm met extra stretch en ondersteuning. De flywire-kabels integreren met de veters om uw voet stabiel te houden. Een interne steunkooi en het quilten achter het leer zorgt voor een extra zachte aanraking en een passende meshvoering in Nike Air Max 2017 Femme het teengebied fungeert als een versterkingslaag voor meer reactievermogen. Maar de schoonheid van deze schoen is niet al zijn toeters en bellen, het is het gevoel van een klassieke leren schoen. De schoenen bieden het comfort en de zachtheid die u verwacht zonder Nike Air Vapormax Femme de gevoeligheid te verliezen.

Kanye West is deze week op Twitter uitgegaan om Trump te steunen en aankondigingen te maken over het succes van zijn schoenen- en kledingmerk Yeezy. Analisten zeggen dat de uitspraken die hij deed over de groei van zijn merk overdreven kunnen Nike Roshe Run Donne zijn. Yeezy wordt nu beschouwd als een van de meest invloedrijke sneaker-merken. Kanye West is deze week op Twitter-ramp in de Trump-stijl uitgekomen ter ondersteuning van de president, waarbij hij foto's van zichzelf in een baseballcap "Make America Great Again" plaatste, en lyrisch over zijn schoenen-  en kledingmerk Yeezy. Het Yeezy-merk, dat kleding en sneakers verkoopt die zijn gemaakt in samenwerking met Adidas, wordt geconfronteerd met een online tegenspraak met klanten die hun Yeezy-sneakers dreigen te verbranden of verkopen, waaronder Rihanna en Drake. Nike Air Max 90 Donne West volgen op Twitter. De aankondigingen van zijn merk over het succes van zijn merk hebben ook aandacht gekregen nadat hij beweerde dat het dit jaar op het goede spoor staat om "een miljard dollar te slaan" en Ik huur 160 mensen. "Het is het op twee na snelst groeiende Adidas Superstar Damen Schwarz bedrijf in de geschiedenis," schreef West. "Het is een eenhoorn die op weg is om decacorn te worden," zei hij, gebruikmakend van Silicon Valley-buzz-woorden die een bedrijf beschrijven dat meer dan $ 1 miljard en meer dan $ 10 miljard waard is.

West volgde zijn aankondiging met een reeks tweets en beweerde dat hij "op dit moment de allerhoogste betaalde persoon in schoenen" is en verdient meer geld aan schoenen dan Michael Jordan. Hij postte toen: "Er is veel nepnieuws geweest dus ik wilde gewoon om je de feiten te vertellen. Yeezy wordt het grootste kledingbedrijf Nike Air Presto Dam in de geschiedenis van de mensheid. "Aangezien het bedrijf geen verkoopgegevens vrijgeeft en het niet door Adidas wordt verdeeld, is het bijna onmogelijk om te bepalen of zijn uitspraken juist zijn. Adidas zou geen financi?le details verstrekken met betrekking tot Nike Air Force 1 Femme Yeezy to Business Insider.GQ's Cam Wolf sprak met Cowen retail-analist John Kernan, die Adidas dekt, om erachter te komen of een van de beweringen van West waar is. "Ik vind het moeilijk te geloven dat het genereert een miljard in omzet, "vertelde Kernan aan GQ.Wolf legde uit dat Yeezy jaarlijks $ 3 miljard aan omzet zou moeten binnenhalen om dit aantal te bereiken, wat neerkomt op bijna 8% van de wereldwijde activiteiten van Adidas. Volgens Kernan is het ook onwaarschijnlijk dat West meer verdient dan Michael Jordan heeft met Nike. "Ik weet niet precies wat de Nike Free Run 3.0 Femme economie is voor Jordan bij Nike, en ik weet niet wat de economie van Kanye is, maar het is moeilijk voor me om te geloven dat het in de buurt is van wat Nike is met Jordan aan de haak, "vertelde hij GQ. Deze potentieel overdreven beweringen mogen echter niet het succes Nike Air Max Zero Mujervan het merk verminderen. Deze week stond het op de negende plaats in een lijst met de "populairste merken" gecre?erd door het Business of Fashion- en modezoekplatform Lyst. Maar Nike ziet dit als een opstap op het pad naar snelle, volledig op maat gemaakte sneakers.