Net als games 1 en 2 was Drake woensdagavond  in het gebouw om zijn woonplaats Toronto Raptors tegen de Washington Wizards te zien spelen in een zinvolle Game 5 van de gekoppelde reeks. Zittend Nike Free Run 3.0 Femme aan zijn gebruikelijke rechterzijde, besloot Drake om opnieuw zijn Adidas-deal te plagen door een paar volledig witte Adidas Climacool 1-Nike Air Max 90 Damen sneakers te wiegen. De afgelopen paar maanden heeft Drake zijn Adidas-deal geplaagd door te worden gezien in talloze kleding met drie strepen. Meest recent zat hij afgelopen weekend aan het hof in een aantal Yeezy-laarzen, maar woensdag besloot hij de comfortabele route te nemen. De geruchten over drizzy-schommeling met Adidas gaan de laatste tijd weer goed met de stoom omdat het pas enkele uren geleden werd onthuld dat hij misschien aan het maken was. de offici?le aankondiging binnenkort. Eén schoenenbron, Py_Rates beweert dat Drake's verhuizing Nike Air Max 2017 Womens naar Adidas op handen is en Nike zal de "Raptors" Air Jordan 4, die een OVO-collab zou zijn geweest, vrijgeven, zonder enige verwijzing naar de Nike Air Max 2016 Womens Toronto-rapper zoals oorspronkelijk gepland (zie verhaal hier) . Bekijk het schoeisel van Drizzy (hieronder) en zoek naar meer van zijn mode om te worden getoond in de volgende serie wanneer de Raptors het opnemen tegen de winnaar van de Cavs x Pacers-serie in de tweede ronde van de NBA Playoffs.Op een recente vrijdagochtend, een selecte groep van Nike's grootste fans kreeg een waarschuwing. analyse van stroomafwaartse kopers die specifiek cruciale informatie bieden over de belangrijkste regio's en consumptie van Jogging Shoes, consumptie, leveranciers, distributeurs en supply chain-analyse.

Een nieuwe versie met een beperkte oplage van de Cortez-hardloopschoen van het merk, een Nike Air Max 2017 Mujer old-school nylon sneaker oorspronkelijk uitgebracht in 1972, stond op het punt te laten vallen. De release gebeurde tijdens het NBA All-Star Weekend in Los Nike Roshe Run Donne Angeles, en de schoenen - rood, wit en zwart, met de woorden "do not trip" versierd met veters - zijn gemaakt in samenwerking met rapper Kendrick Lamar, een lokale legende. Klanten ontvingen de melding via een app genaamd Snkrs, die Nike het afgelopen jaar heeft verfijnd als een manier om superfans te verbinden met gewenste paar sneakers, weet je wel. Het is anders dan de normale Nike-app, waar je een paar performance-schoenen kunt kopen. Snkrs houdt vast aan het soort gelimiteerde oplagen - interessante kleurstellingen, ongewone stijlen, samenwerkingsverbanden met uitvoerende artiesten of modeontwerpers zoals Riccardo Tisci - die zo populair zijn dat ze vaak worden doorverkocht, Nike Air Max 95 Dam in een concertkaartstijl, op de secundaire markt Fans die zeldzame sneakers verzamelen (en streetwear van culty-merken als Supreme) staan ??bekend als hypebeasts, www.ravinala.ch en ze zijn gewend te wachten in eindeloze, scrumachtige lijnen bij high-end boetieks zonder garantie om zelfs maar een paar te krijgen tegen de tijd dat ze de voorkant. Nike probeerde iets anders voor zijn $ 100 Cortez Kenny II, bijgenaamd "Kung Fu Kennys" naar Lamar's alter ego.

?(Een eerdere versie, de Cortez Kenny I, die in januari uitverkocht was en al meer dan $ 400 per paar op de open markt kost.) Nike gebruikte geofencing om alleen L.A.-gebaseerde Snkrs-gebruikers over de release te pingen. Fans die een paar wilden, reserveerden ze op de app en werden de volgende dag naar een adres in het centrum van L.A. gestuurd. Toen ze aankwamen, bevonden ze zich in Nike Air Max 90 Mujer het zeer Instagrambare All Star-hoofdkwartier van het bedrijf, dat het hele weekend door zwermden met sterren als Kobe Bryant, Bella Hadid en Spike Lee. Lamar was bij Nike Air Pegasus 83 Womens de hand voor een live vraag en antwoord. Enkele van de meest betrokken Snkrs-gebruikers ontvingen die avond polsbandjes voor zijn VIP-optreden. Voor Nike ging het om veel meer dan het verkopen van sneakers met een beperkte oplage. Het was een experiment dat ooit door het hele bedrijf zou kunnen worden toegepast. Tot vorig jaar zag Nike zichzelf op de eerste plaats als een groothandelproduct voor retailpartners op verschillende niveaus: hypermooie boetieks aan het hoge eind, kettingen zoals Foot Locker in het midden en Adidas NMD Mujer discountwinkels zoals DSW onderaan. Maar na tientallen jaren voorsprong op zijn sneaker-rivalen, verloor het ooit ontembare atletische bedrijf de Nike Roshe Run Femmegrond - en de buzz - aan nummer 2 Adidas. In de Verenigde Staten steeg het marktaandeel van Adidas van 6,8% in 2016 tot 10,3% vorig jaar, aldus de NPD Group. In dezelfde periode daalde het aandeel van Nike van 34,5% naar 32,9%. Ondertussen zijn de oude brick-and-mortar-partners van de schoenmaker geblokt terwijl het winkellandschap verandert. "We realiseerden ons dat de markt snel evolueerde en dat consumenten snel vooruitgingen", zegt Adam Sussman, die in 2016 Nike's eerste chief digital officer werd. "